Skip to content

Trafność i poprawność w edukacji przedmedycznej ad

2 miesiące ago

513 words

Taka izolacja między dyscyplinami już zaczęła się zmieniać, a wiele szkół medycznych wprowadziło nowe działy biologii systemów, które koncentrują się na tej złożoności oraz współzależności i interakcji pomiędzy różnymi systemami ciała. Chory pacjent nie stanowi problemu biochemii, problemu anatomii, problemu genetycznego ani problemu immunologicznego; raczej, każda osoba jest produktem niezliczonych molekularnych, komórkowych, genetycznych, środowiskowych i społecznych wpływów, które współdziałają w złożony sposób w celu określenia zdrowia i choroby. Nasze nauczanie, zarówno w college u, jak i szkole medycznej, powinno odzwierciedlać te ramy pojęciowe i obejmować różne dyscypliny. Premedyczni studenci otrzymujący lekcję anatomii. Od Underwood / Corbis.

W 2006 roku w Harvard Medical School uruchomiliśmy nowy, bardziej interdyscyplinarny, zintegrowany program nauczania, którego jednym z celów było wzmocnienie wzmocnienia nauk podstawowych i populacyjnych w latach klinicznych. W ramach przygotowań do reformy programu nauczania, grupa robocza dokonała ponownej oceny wymagań dotyczących przyjęcia do szkoły medycznej, aby ustalić, czy edukacja przedmedyczna przygotowała uczniów w odpowiedni sposób do naszego nowego programu nauczania (patrz Dodatek dodatkowy, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie www.nejm.org). Grupa ta opowiadała się za zwiększeniem rygoru przygotowania do studiów licencjackich i skupieniem się na bardziej biologicznie istotnych i interdyscyplinarnych kursach naukowych, które demonstrują i budują komplementarne koncepcje z biologii, chemii, fizyki i matematyki. Aby spełnić oczekiwania dotyczące bardziej zaawansowanego przygotowania do przygotowania przedmedycznego, kursy naukowe w college u powinny sprzyjać nauce scholastycznej, myśleniu analitycznemu, ocenie ilościowej i analizowaniu złożonych systemów w biologii człowieka; ich celem powinno być pomaganie uczniom w zdobywaniu innej, większej, bardziej molekularnej i zaawansowanej naukowo bazy wiedzy, niż ta opanowana przez poprzednie generacje studentów przedmedycznych.
Wiele szkół z powodzeniem wprowadziło biologię komórkową i molekularną oraz genetykę do kursów biologii wprowadzającej. Jednak mniej skutecznie poprawiły znaczenie i rygorystykę chemii przedmedycznej i wymagań matematycznych. Zamiast aktualnej sekwencji chemii, kolegia mogą wystawiać studentów przedmedycznych na chemię ogólną, chemię organiczną i biochemię w ciągu 2-letniej sekwencji, która stanowi podstawę do studiowania biologicznie istotnej chemii. Idealnie, zamiast poświęcić czas na drugi semestr syntezy organicznej, studenci mogliby wziąć płynną sekwencję przygotowawczej chemii organicznej i podstawowych zasad biochemii (zwłaszcza struktury i funkcji białka), kończąc studia nad biochemią wprowadzającą przed szkołą medyczną i budując fundacja kursów medycznych, które zaczynają się i osiągają wyższe wyżyny.
Aby zapewnić studentom przedmedycznym umiejętności obliczeniowe wymagane do zaawansowanego studiowania biologii, kursy matematyki w college u powinny skupiać się na biologicznie istotnych algebraicznych i trygonometrycznych umiejętnościach ilościowych; wymagają znajomości rachunku różniczkowego i matematycznego opisu i niepewności dynamicznych systemów biologicznych, ale nie odwracają uwagi na wyprowadzanie twierdzeń, które mają niewielkie znaczenie dla biologii; oraz zapewnić odpowiednie ugruntowanie prawdopodobieństwa i statystyk, które są niezbędne do zrozumienia literatury naukowej i medycznej.
Lata szkolne nie powinny być przeznaczone głównie do przygotowania uczniów do szkół zawodowych
[podobne: hedelix syrop, bioracef 500, maść advantan ]

0 thoughts on “Trafność i poprawność w edukacji przedmedycznej ad”

Powiązane tematy z artykułem: bioracef 500 hedelix syrop maść advantan