Skip to content

Trafność i poprawność w edukacji przedmedycznej cd

2 miesiące ago

503 words

Kolegium powinno być czasem odkrywania i rozciągania się akademicko i intelektualnie; twórczo angażować się w ekspansywne kształcenie sztuk wyzwolonych obejmujące literaturę, języki, sztuki, nauki humanistyczne i społeczne; i przygotować się do obywatelstwa w społeczeństwie. W tym fundamencie powinny znajdować się umiejętności analityczne, pisarskie i komunikacyjne; płynność i zręczność w języku angielskim; opanowanie języka obcego; podstawa zrozumienia ludzkich zachowań, doceniania struktury społecznej i funkcji, osiągania świadomości kulturowej i ułatwiania nawyku uczenia się przez całe życie; i dogłębne, trwałe, niezależne badanie, które sprzyja głębokiej refleksji, aktywnej roli w zdobywaniu wiedzy i własności naukowej w dziedzinie badań. W jaki sposób osiągamy to wszystko i zwracamy uwagę na inne ścieżki naukowe, nie poświęcając czasu na naukę zbyt uciążliwą. Rozsądna recepta na wydajność i ekonomiczność wiązałaby się z ponownym ustawianiem, zwiększaniem znaczenia, ustanawianiem wyższych standardów i zachęcaniem do projektowania bardziej interdyscyplinarnych kursów z zakresu nauk przedmedycznych. Odpowiadając na te same obawy dotyczące premedycznej edukacji naukowej, Stowarzyszenie American Medical Colleges i Howard Hughes Medical Institute podjęły wspólną, kompleksową ocenę ciągłości edukacji przedmedycznej i nauk medycznych. Tematy, które mogą zostać uwzględnione w ich zaleceniach, to znaczenie wprowadzenia synergii i wydajności poprzez interdyscyplinarne i istotne biologicznie nauczanie; kształcenia dociekliwych lekarzy, którzy rozumieją nie tylko wiedzę medyczną, ale także sposób jej nabycia; oraz nawyku myślenia naukowego, na którym można budować praktykę medyczną. Zalecenia te mogą faworyzować kompetencje naukowe w zakresie poszczególnych kursów dyskretnych, co oznacza, że wymagania przedmedyczne dla sztywnych, 1-2-letnich, specjalistycznych kursów naukowych powinny ustąpić miejsca bardziej kreatywnym i innowacyjnym kursom, które łączą i jednoczą dyscypliny, oferując spojrzenie na sposób, w jaki biolodzy i lekarze radzą sobie z rzeczywistymi problemami.
Tworzenie takich nowych, interdyscyplinarnych kursów nauki może być trudne dla szkół wyższych, które różnią się dostępnością zasobów, głębokością wydziałów i wolą polityczną tradycyjnych wydziałów, aby sprostać tym wymaganiom programowym. Ze swojej strony komisje przyjęć do szkół medycznych napotkają trudności w ocenie, kto spełnił wymagania dotyczące przyjęć, bardziej koncentrując się na kompetencjach niż na kursach. Jeśli jednak zarówno kolegia, jak i szkoły medyczne odniosą sukces, uczniowie rozpoczną naukę w szkole z bardziej zaawansowanym i odpowiednim przygotowaniem w nauce, gotowym do podjęcia studiów wyższych przedmiotów medycznych. Podczas gdy wymagania rekrutacyjne ewoluują, studenci przedmedyczni będą musieli stawić czoła zwiększonej niepewności, ale wraz ze wzrostem standardów i rygorów ich kursy staną się bardziej istotne i fascynujące. Kompetencje ocenione przez egzamin kwalifikacyjny College Medical z kolei będą musiały zostać zmienione. Uważam, że zarówno dla uczniów, jak i dla nauczycieli pozytywne skutki tych zmian znacznie przewyższają negatywne aspekty. Osoby, które uczą studentów, nie powinny unikać wyzwania
[przypisy: pectodrill dawkowanie u dzieci, przychodnia komorowicka bielsko, ałun apteka ]

0 thoughts on “Trafność i poprawność w edukacji przedmedycznej cd”

Powiązane tematy z artykułem: ałun apteka pectodrill dawkowanie u dzieci przychodnia komorowicka bielsko