Skip to content

Trafność i poprawność w edukacji przedmedycznej czesc 4

2 miesiące ago

213 words

Szkoły medyczne powinny stymulować uczelnie do wprowadzania innowacji, a studenci przedmedyczni powinni wymagać kursów naukowych, które przygotują je bezpośrednio i skutecznie do zaawansowanego studiowania biologii. Nauka przedmedyczna nigdy nie powinna stać się próbą przez ogień . W ostatnich latach do uczelni medycznych wymagano od różnych uczelni wezwań i do szkół wyższych do nauczania etyki, altruizmu, współczucia, umiejętności słuchania i umiejętności związanych z polityką zdrowotną i ekonomią – kosztem wymagań naukowych. Moim zdaniem, te aspekty medycyny są zarezerwowane dla szkół medycznych, gdzie można je uczyć w znaczącym kontekście interakcji z pacjentami. Nauczyciele medyczni poważnie traktują swoją odpowiedzialność za wyposażenie uczniów w praktykę naukowo zakotwiczonej medycyny. Jeśli szkoły medyczne mają mieć swobodę wypełniania tej odpowiedzialności, studenci powinni przybyć z wyższym poziomem kompetencji naukowych, a uczelnie mogą przyczynić się do lepszego przygotowania studentów do studiowania współczesnej, wyrafinowanej, biologicznie odpowiedniej nauki.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem.
Author Affiliations
Dr Dienstag jest dziekanem ds. Edukacji medycznej w Harvard Medical School w Bostonie.

Materiał uzupełniający
Cytowanie artykułów (34)
Zamknij Cytowanie artykułów
[hasła pokrewne: ciekły azot allegro wrocław, ciekły azot allegro, pectodrill dawkowanie u dzieci ]

0 thoughts on “Trafność i poprawność w edukacji przedmedycznej czesc 4”

Powiązane tematy z artykułem: bazetham retard ciekły azot allegro pectodrill dawkowanie u dzieci